Хоча ми і не є прихильниками п. Балоги, але цей законопроект повністю підтримуємо і вважаємо що в українському законодавстві давно мали врегулювати  питання розмитнення автомобілів з іноземними номерами. В наш складний час, на українську зарплату придбати автомобіль з салону середньостатистичному українцеві неможливо. В той час як цілком реально придбати за кордоном нормальне авто за прийнятну ціну. Але ж і тут держава має стати на заваді своїм громадянам у вигляді нереально високої ціни на розмитнення. Тому цей законопроект в нинішній ситуації просто необхідний.  Борислав,  Дрогобич, Трускавець – ці міста  знаходяться недалеко від кордону і знайшлось би безліч бажаючих користуватися хорошим автомобілем за доступною ціною.

Ось ,що в цьому напрямку  робить п.Балога:

Як і обіцяв, розробив і вніс на розгляд парламенту законопроект, який має врегулювати використання автомобілів з іноземною реєстрацією на території України.
Документ вийшов ширшим, ніж просто вирішення питання «пересічки», яке гостро стоїть для закарпатців, які їздять на угорських і словацьких номерах. Тому, якщо законопроект буде ухвалено, його перевагами зможе скористатися кожен українець, де б він не жив – в Ужгороді, Львові, чи Кіровограді.
Отже, зараз для громадян-резидентів діє правило, що вони можуть ввезти на митну територію України авто з іноземною реєстрацією не більше, ніж на 5 днів. Хто живе на прикордонних територіях, активно користується цією нормою, купує якісну іномарку за притомну ціну і кожних 5 днів катається туди-назад на «пересічку».
Зрозуміло, що жителі більшості областей України позбавлені такого блага, якщо його взагалі можна так називати. Але і «пересічка» створює масу проблем, незручностей, черги на пунктах пропуску і додаткові корупційні схеми.
В той час як громадяни-нерезиденти можуть ввозити без розмитнення авто на один рік. Тобто, якщо ви українець, ви можете пробути в Україні на чеських номерах до п’яти днів. Але, якщо ви чех на чеських номерах, то можете їздити без розмитнення до одного року.
Я ж пропоную урівняти у правах громадян України і громадян-нерезидентів. Щоб і ті, і інші могли на рік ввозити з-за кордону автомобілі без розмитнення.
Так, це означає, що не лише на Закарпатті, а й в інших областях України буде повно автомобілів з іноземними номерами. Це означає, що автомобільні клани втратять свої надприбутки. Це також означає, що неконкурентний український автопром, швидше за все, помре, або буде змушений нарешті конкурувати, або продасть свої активи великим автомобільним концернам. Будь-який з цих варіантів – це нормальний, еволюційний процес для країни, яка може запускати ракети в космос, в чому обходить інші держави, але так і не навчилася виробляти автомобілі.
Але, після ухвалення цього законопроекту, покупка іномарки більше не буде недосяжною мрією для більшості українців. Це означає, що наші люди зможуть їздити на безпечних і якісних іномарках, а не відрах з шурупами, сплачуючи данину державному рекету і баригам з, так званого, вітчизняного автопрому.
Уявляю, якою може бути реакція останніх. Але вона мене хвилює мало. Знаю, що українці таку ідею підтримують.
Тепер чекаю на таку саму підтримку з боку колег по парламенту. Голосування за цей законопроект покаже, що їм дорожче – гроші автомобільних лобістів, чи право українців відчути себе білими людьми, а не бидлом, якому спихають різний непотріб.
Кому цікаво, законопроект отримав реєстраційний номер 4223. На сайті ВР його ще немає, але з текстом можна ознайомитися тут:

Подання
Проект Закону
Пояснювальна записка
Порівняльна таблиця
Постанова

джерело

Цим записом закликаємо Народного Депутата України  Богдана Матківського, як представника наших інтересів у Верховній Раді підтримати цей законопроект і відстояти інтереси своїх виборців.(просимо розглянути це,як офіційне звернення від громадських організацій: ГО ”ВОЛЯ УКРАЇНИ” та  ГО ”БОРИСЛАВ ОНЛАЙН”).

Миккола ГорончукГорончук Микола

 

 

Facebook Comments
About Author: Микола Горончук